سوالات متداول
با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید در صورت تایید مغایرت بعد از برگشت کالا به فروشگاه آدین هوم محصول جدید برای شما ارسال خواهد شد.
برای سفارش هایی با ارزش بیش از یک میلیون تومان
پست یا باربری
برای سفارشات عمده با شماره موبایل و واتساپ به شماره ی زیر در ارتباط باشید.
09188831417
فروشگاه آدین هوم در حال حاضر قصد اعطای نمایندگی ندارد، در صورت محقق شدن از طریق سایت اطلاع داده می شود.
امکان برگشت کالا به دلیل انصراف از خرید، تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
- * اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان سایت اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لوازم خانگی بازگردانده شود.
- * برچسبزدن و یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
- * اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لوازم خانگی از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- * اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش لوازم خانگی اطلاع داده شود.
- * در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به لوازم خانگی بازگردانده شود.