سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی

UserAdin
6 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی

خرید سرخ کن رژیمی یا بدون روغن یک قدم برای سلامت و لذت آشپزی

سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی با به جریان در‌آوردن هوای داغ در اطراف غذا، باعث پخت و ترد شدن غذا می‌شوند.  برای سرخ کردن غذا در این دستگاه‌ها از امواج مایکروویو و روغن استفاده نمی‌شود؛ اما حالت تردی که به غذای شما می‌دهد مثل این است که داخل روغن سرخ شده باشد. برخی انواع سرخ کن های بدون روغن رژیمی در حد خیلی کم به روغن نیاز دارند.  برای خرید سرخ کن بدون روغن باید تفاوت‌های این دستگاه‌های عجیب را با سرخ کن های معمولی، فر و مایکروویو بدانید.

ویژگی های سرخ کن های بدون روغن رژیمی:

مهم‌ترین ویژگی سرخ کن رژیمی استفاده از این دستگاه بدون نیاز به روغن است. در برخی از انواع آن، روغن  در حد یک قاشق یا کمتر روی سطح غذا پاشیده می‌شود. به دلیل اینکه برای سرخ شدن غذا از روغن استفاده نمی‌شود، کالری غذا پایین خواهد بود و در نتیجه با استفاده از سرخ کن رژیمی غذایی سالم‌تر و مفیدتر را می‌توانید تهیه کنید.  سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی، قابلیت گرم نگه داشتن غذا را دارند. این خاصیت در لذت غذا و کیفیت آن تاثیر بسیار دارد.

کاربردهای سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی:

هوای داخل سرخ کن بدون روغن در ۵ دقیقه تا ۴۰۰ درجه داغ می‌شود و با گردش در اطراف غذا آن را سرخ می‌کند. حرارت داخل سرخ کن های بدون روغن رژیمی از گرمای داخل فر نیز بیشتر است. بنابراین یکی از موارد استفاده از سرخ کن رژیمی بدون روغن، گرم کردن غذا به وسیله این دستگاه است. همچنین برخی مدل‌های سرخ کن رژیمی، قابلیت پخت کیک و گریل را نیز دارند. سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی، بیشتر از یک سرخ کن معمولی خدمات متفاوتی به شما ارائه خواهد کرد. حتی برای یخ زدایی، پخت مرغ، پیتزا و بعضی از دسر‌ها نیز از این دستگاه استفاده می‌کنند. به همین دلیل سرخ کن‌های بدون روغن را به عنوان دستگاه‌های چند‌کاره نیز می‌شناسند.

مزیت های سرخ کن های بدون روغن رژیمی:

خرید سرخ کن بدون روغن برای شما مزایایی به همراه دارد:

  • کاربرد آسان
  • سرعت بالا
  • برنامه‌های پخت متنوع
  • کارآیی چند منظوره
  • غذای کم کالری و سالم

بعد از آشپزی با سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی، از کثیف شدن محیط آشپزخانه و پاشیدن روغن خبری نیست و شما یک آشپزی تمیز و بدون کثیف شدن ظروف خواهید داشت.

تنوع و سادگی آشپزی با سرخ کن بدون روغن رژیمی:

دستگاه‌های سرخ کن دارای برنامه‌های پخت پیش‌فرض هستند. به این صورت که شما بعد از روشن کردن دستگاه، نوع غذا را انتخاب می‌کنید. پس از آن دستگاه به صورت خودکار میزان حرارت و زمان لازم را تنظیم می‌کند.  با این روش کیفیت غذا افزایش می‌یابد و کار با سرخ کن آسان‌تر می‌شود. برنامه‌های مختلف سرخ کن بدون روغن رژیمی قابلیت‌های پخت متنوعی را به دستگاه داده است. گریل،  پخت کیک یا پیتزا و قابلیت‌های دیگری از جمله میوه خشک‌کن، جوجه‌گردان،  زود‌پز و آرام‌پز را می‌توانید به مزیت‌های دستگاه سرخ کن رژیمی اضافه کنید.  سادگی کار با سرخ‌کن رژیمی از دیگر مشخصات خوب این دستگاه است.

تنوع و سادگی آشپزی با سرخ کن بدون روغن رژیمی

تفاوت سرخ کن رژیمی یا بدون روغن با سرخ کن معمولی:

کارآیی‌ها و کاربرد‌های متنوع و گسترده سرخ کن های بدون روغن آن‌ها را به حوزه‌ای کاملا متفاوت از سرخ کن معمولی کشانده است.  آپشن‌های جدید و مختلف سرخ کن رژیمی آن را حتی از یک دستگاه چند‌کاره نیز بالاتر می‌برد.  سلامت و امنیت غذای سرخ کن های بدون روغن رژیمی نسبت به سرخ کن معمولی مهم‌ترین وجه تمایز و مزیت آن‌ها محسوب می‌شود.

مزیت خرید سرخ کن بدون روغن یا رژیمی:

کیفیت و سلامت غذا از مهم‌ترین بخش‌های کارآیی لوازم آشپزی به‌شمار می‌رود.  سادگی کار با وسایل آشپزی و سرعت بالای آن‌ها در زندگی امروز ویژگی‌ها و امتیازات یک دستگاه آشپزخانه است.  سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی تمام این آپشن‌ها را دارا هستند و با سرخ کن‌های معمولی تفاوت‌های زیادی دارند. در واقع سرخ کن رژیمی با اشغال فضای اندک در آشپزخانه، کار چندین وسیله آشپزی را یک‌جا انجام می‌دهند.

خرید سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی از آدین هوم