گوشت کوب برقی چیست نکات مهم برای خرید آن

UserAdin
8 تیر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
گوشت کوب برقی چیست نکات مهم برای خرید آن

گوشتکوب برقی چگونه کار می‌کند؟ آیا این دستگاه فقط مناسب گوشت کوبیدن است؟ قیمت این دستگاه چقدر است؟

گوشت کوب برقی، یک دستگاه، مخصوص کوبیدن یا پوره کردن گوشت و مواد غذایی درون آشپزخانه یا رستوران تلقی می‌شود. سایت آدین هوم با تجربه چندین ساله ارائه دهنده انواع گوشتکوب برقی تک کاره یا چند کاره است. این محصول یکی از جدیدترین دستگاه‌های برقی معرفی شده که بسیاری از افراد با طریقه استفاده و کاربرد آن آشنا نیستند. اما گوشتکوب برقی در انواع تک کاره و چند کاره در بازار عرضه می‌شود و هرکدام نیاز کاربردی یک آشپزخانه است.

گوشت کوب برقی چیست نکات مهم برای خرید آن

 گوشت کوب برقی چه کاربردی دارد؟

گوشتکوب برقی فقط مخصوص کوبیدن گوش نیست، بلکه بسیاری از مواد های غذایی مانند سیب زمینی، بادمجان و… را به وسیله گوشکوب برقی می‌توانید پوره یا مخلوط کنید. علاوه بر آن انواع گوشتکوب‌های برقی دو یا چند کاره با قابلیت هم زدن یا خرد کردن هم وجود دارند که به پخت و پز در آشپزخانه سرعت می‌بخشند. کاربرد این دستگاه برقی به قدری زیاد است که جای بسیاری از لوازم آشپزخانه مانند همزن، غذاساز، پوره ساز، رنده یا خردکن را گرفته و امروز بیشتر مردم به خصوص تازه عروسان این دستگاه  را در لیست جهاز خود قرار می‌دهند.

گوشت کوب سه کاره هنریچ Heinrichs مدل HSM 8613

 انواع گوشت کوب برقی

گوشتکوب‌های برقی بر اساس نوع کارکرد به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم می‌شوند. البته دستگاه‌های چند کار به انواع دوکاره سه کاره و چهار کار نیز در بازار وجود دارند. هر نوع گوشکوب ساختار خاص خود را دارد و بر اساس این ساختار کارهای متفاوتی را در آشپزخانه انجام می‌دهد:

گوشت کوب برقی چیست نکات مهم برای خرید آن

گوشتکوب برقی تک کاره

این گوشتکوب فقط یک سر مخصوص برای کوبیدن گوشت دارد. یک پایه و یک میله به همراه یک لیوان مدرج کل ساختار این گوشتکوب برقی را تعیین می‌کند. این دستگاه برای کوبیدن یا پوره کردن گوشت یا سایر مواد غذایی مانند نخود پخته، بادمجان یا سیب زمینی استفاده می‌شود‌.

گوشتکوب برقی چند کاره

گوشتکوب‌های چندکاره، علاوه بر سر مخصوص کوبیدن، انواع سر برای هم زدن خرد کردن، غذاساز، آسیاب کن و رنده را داراست. جابجایی انواع سرها به راحتی انجام می‌گیرد. ضمنا بعد از استفاده از هر سری می‌توانید به راحتی آن را بشویید تا تمام مواد غذایی که لابه لای آن مانده، تمیز شود.

 مزایای استفاده از گوشت کوب برقی

گوشتکوب‌های برقی مزایای بسیار زیادی دارند. این دستگاه باعث سهولت در امر پخت و پز می شود.کار این دستگاه برقی در آشپزخانه به له کردن مواد غذایی خلاصه نمی‌شود بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. سه مورد از بارز ترین ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر است:

  • با خریدن گوشت کوب برقی دیگر نیازی به همزن، خردکن، رنده و… را ندارید. یعنی تنها با خرید این دستگاه تمام لوازم فوق را دارید و نباید برای خریدن آن هزینه جداگانه بپردازید. یعنی شما در یک دستگاه، چندین دستگاه پخت و پز را دارید.
  • مزیت دیگر استفاده از گوشت کوب برقی کوچک بودن آن است. یعنی جای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. اگر به دستگاه همزن، رنده یا حتی گوشت چرخ کن توجه کنید، می‌بینید که باید یک طبقه از کابینت یا حتی یک جای بزرگ اختصاصی را برای هر دستگاه در نظر بگیرید. در حالی که گوشتکوب برقی چند کاره با اینکه بزرگ‌تر از گوشتکوب تک کاره است، اما جای زیادی را اشغال نمی‌کند. این مورد با توجه به تعداد سرهای مختلف برای انواع خدمات آشپزی، بسیار حائز اهمیت است.
  • قیمت به صرفه آن به نسبت پر کاربرد بودن باعث شده که امروزه افراد زیادی به دنبال خرید این وسیله باشند. یعنی با قیمت خرید یک دستگاه گوشت کوب برقی، چند دستگاه را خریداری می‌کنند و این موضوع بسیار به صرفه است. برای مطلع شدن از قیمت انواع گوشت کوب تک کاره یا چند کاره می‌توانید به سایت آدین هوم سر بزنید.

گوشت کوب برقی چیست نکات مهم برای خرید آن

 گوشت کوب برقی دستی آشپزخانه

گوشتکوب‌های برقی به دو نوع تک کاره یا چند کاره در بازار عرضه می‌شوند. خرید این گوشکوب یک ضرورت برای آشپزخانه شما چرا که به دلیل کاربرد بالا مانند یک دستیار آشپزخانه عمل می‌کند. علاوه بر آن اگر هنوز نسبت به خرید همزن، خردکن، یا رنده اقدام نکرده‌اید فقط کافی است یک گوشت کوب برقی چند کاره از سایت آدین هوم خریداری کنید تا جای تمام لوازم آشپزخانه را پر کند. کارشناسان و مشاوران آدین هوم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.